Kaspersky rozszerza współpracę ze Scuderia Ferrari i zostaje partnerem zespołu e-sportowego tej marki
Partnerstwo pomiędzy firmą Kaspersky a Scuderia Ferrari rozpoczęło się w 2010 r., z roku na rok rozszerzając swój zakres. Kierując się wspólnymi wartościami, takimi jak doskonałość technologiczna, praca zespołowa oraz pasja do innowacji, firmy te zdołały zbudować silne i stabilne relacje, obejmujące również partnerstwo technologiczne. Kaspersky zapewnia firmie Ferrari światowej klasy cyberbezpieczeństwo oraz ochronę danych w trybie 24/7 na każdym etapie - od jej głównej fabryki w Maranello, we Włoszech, po wyścigi Formuły 1 na całym świecie.
Nowo podpisana wieloletnia umowa sponsorska stanowi kolejny kamień milowy w tej współpracy. Logo firmy Kaspersky nadal będzie widniało na kaskach kierowców oraz elementach wizualnej identyfikacji marki prezentowanych przez zespół, a także pojawi się na przednim skrzydle bolidów zespołu Scuderia Ferrari.
Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny firmy Kaspersky, oraz Benedetto Vigna, dyrektor generalny firmy Ferrari
Cieszę się, że kontynuujemy nasze wieloletnie partnerstwo z zespołem wyścigowym Scuderia Ferrari, które z czasem rozwinęło się w coś więcej niż sponsoring. Nasza współpraca przerodziła się w partnerstwo techniczne: zapewniamy ochronę danych zespołu, a tym samym, mimo że działamy w tle, przyczyniamy się do jego bezpieczeństwa i sukcesu. Cieszę się również, że rozszerzamy nasze partnerstwo z Ferrari na e-sport, który stanowi obecnie jedną z najszybciej rozwijających się branż online - powiedział Jewgienij Kaspersky, dyrektor generalny firmy Kaspersky.
Poza przedłużeniem kontraktu ze Scuderia Ferrari firma Kaspersky stała się również oficjalnym partnerem zespołu e-sportowego FDA, założonego przez Ferrari w 2019 r., który rywalizuje w wyścigach Formula One Esports Series. Zespół ten skupia młode talenty i najszybszych e-kierowców na świecie, do których należą Brendon Leigh, David Tonizza oraz Domenico Lovece.
Logo Kaspersky pojawi się na kombinezonach kierowców zespołu e-sportowego Ferrari oraz na flagowym centrum treningowym zespołu w Maranello. Umowa przewiduje również obecność marki podczas rozgrywek - logo firmy Kaspersky będzie umieszczone na samochodach wyścigowych biorących udział w F1 Esports Series.
Mattia Binotto, dyrektor zarządzający oraz szef zespołu Scuderia Ferrari, powiedział: Z radością wznawiamy współpracę z firmą Kaspersky, jak również rozszerzamy jej zakres. Łączy nas wiele wspólnego, w tym dążenie do doskonałości technologicznej oraz kultura pracy zespołowej. Przez ponad 10 lat firma Kaspersky odgrywała kluczową rolę w sukcesie Scuderia Ferrari, chroniąc nasze dane, zarówno na torach wyścigowych, jak i w Maranello. To ważne, że możemy liczyć na niezawodnego partnera w tak delikatnej kwestii. Cieszymy się również, że nasza współpraca rozszerzyła się na świat e-sportu, który rozwija się w szybkim tempie i ma duże znaczenie dla promowania sportu motorowego wśród szerszej i młodszej publiczności.
Więcej informacji na temat współpracy firmy Kaspersky ze Scuderia Ferrari znajduje się na stronie https://www.kaspersky.com/scuderiaferrari.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.
Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.