24/7
Branże
Cyberochrona dla handlu detalicznego
Rygorystyczna i zgodna z normami ochrona dla terminali POS, stacji roboczych, urządzeń mobilnych i systemów zaplecza
Podstawowe informacje
Bazując na swojej szerokiej wiedzy na temat ewolucji krajobrazu zagrożeń oraz doświadczeniu w pracy z przedsiębiorstwami z sektora handlu detalicznego Kaspersky wprowadza na rynek rozwiązania zabezpieczające zaprojektowane w celu ochrony różnych etapów cyklu sprzedaży, nie tylko dla systemów POS i stacji roboczych, ale całej infrastruktury IT.
-
Zgodność z przepisami
Spełnianie wymogów związanych z PCI DSS oraz przepisów prawa lokalnego w zakresie najnowszych technologii zabezpieczających, identyfikowanie i potwierdzanie incydentów bezpieczeństwa, ocena stopnia nasilenia oraz priorytetyzacja ochrony.
-
Ochrona
Ochrona, która działa nawet na starszym sprzęcie czy systemach operacyjnych, często jeszcze obecnych na terminalach POS używanych w handlu detalicznym — mimo związanych z nimi ograniczeń.
-
Ciągłość działania
Ograniczanie możliwości wystąpienia szkodliwej cyberaktywności oraz incydentów wynikających z błędu człowieka pomaga unikać kosztownego przestoju firmy oraz utrzymuje ciągłość jej działania.
Studia przypadków
Przykłady użycia produktów zabezpieczających firmy Kaspersky
-
A.F. Blakemore
Rozwiązanie:
Posiadająca ponad 300 sklepów w całej Anglii i Walii, ponad tysiąc punktów sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii, a także działająca w branży barowej, hotelarskiej oraz rekreacyjnej w Wielkiej Brytanii firma A.F. Blakemore zdecydowała się usystematyzować swoje bezpieczeństwo i rozszerzyć kontrolę.
-
JJW Hotels & Resorts
Rozwiązanie:
Firma JJW jest znana na całym świecie ze względu na wysoką jakość swoich hoteli i kurortów oraz doskonałą obsługę gości. Tu najważniejsza jest ochrona danych osobowych oraz kart kredytowych należących do gości, wrażliwych danych handlowych hotelu, jak również ciągłość działania firmy w celu zapewnienia możliwości obsługi klientów i wywołania na nich jak najlepszego wrażenia.
-
Dogtas Mobilya
Rozwiązanie:
Zatrudniający ponad 1 200 osób międzynarodowy sklep turecki Dogtas Mobilya został uznany najszybciej rozrastającą się i najbardziej uwielbianą firmą meblarską. Najważniejszym aspektem było zabezpieczenie dużej ilości wrażliwych danych firmowych, finansowych, produktowych i klientów, a także używanych na szeroką skalę urządzeń mobilnych.
Wykorzystywane technologie
-
Zabezpieczanie starszych i tańszych systemów
Rozwiązanie powstało w celu skutecznego działania nawet na budżetowym sprzęcie.
- Zaprojektowane tak, aby zapewniały niezawodną ochronę bez ryzyka przeciążenia systemów.
- Wymagania zaczynają się od 256 MB pamięci RAM dla rodziny Windows XP.
- Około 50 MB wolnej przestrzeni dla systemu na dysku twardym podczas działania w trybie odmowy domyślnej.
- Antywirus jako opcjonalny moduł zapewniający dodatkową ochronę klasyczną tam, gdzie jest taka możliwość.
-
Ochrona każdego punktu końcowego
Zabezpieczenia dla wszystkich stacji roboczych i urządzeń mobilnych, które mogą łączyć się z Twoją siecią, a także terminali POS, przed nawet najbardziej zaawansowanymi cyberzagrożeniami zaprojektowanymi w celu przedostania się do systemu, w tym:
- ransomware,
- szkodliwe wiadomości i załączniki pocztowe,
- exploity wykorzystujące luki w popularnych aplikacjach,
- cyberzagrożenia dla urządzeń mobilnych oraz przechowywanych na nich danych firmowych,
- cyberoszustwa ukierunkowane na Ciebie lub Twoich klientów,
- ataki sieciowe.
-
Rozwiązania zabezpieczające zaplecze oraz centra danych
Rygorystyczna, kompleksowa ochrona infrastruktury dla sieci, serwerów i punktów końcowych pracujących jako zaplecze, oferująca widoczność, zarządzanie i orkiestrację na tym samym poziomie, w tym:
- specjalne technologie utworzone z myślą o fizycznych i chmurowych centrach danych oraz urządzeniach do przechowywania danych,
- szyfrowanie na poziome plików i folderów (FLE) oraz szyfrowanie całych dysków (FDE), które zabezpiecza poufne dane klientów oraz firmy,
- ochrona przed atakami DDoS – ataki rozproszonej odmowy usługi próbują zakłócić ciągłość działania firmy poprzez nadmierne obciążenie stron.
Pomoc techniczna na najwyższym poziomie i profesjonalne usługi
Profesjonalna pomoc dostępna zawsze, kiedy jej potrzebujesz. Dostępna w ponad 200 krajach, 34 biurach na całym świecie, 24/7/365. Skorzystaj z naszych pakietów pomocy technicznej na najwyższym poziomie lub skontaktuj się z naszymi specjalistami, aby mieć pewność, że maksymalnie wykorzystujesz swoją ochronę od Kaspersky.
Dokumenty techniczne
Dowiedz się więcej od naszych ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa
Zagrożenia
Cyberprzestępcy i oszuści próbują wykorzystać szybki rozwój handlu detalicznego, dlatego należy mieć świadomość zagrożeń w tym obszarze.
-
Ataki ukierunkowane mogą już być obecne w systemie.
-
Ataki z użyciem ransomware mogą zablokować krytyczne dane i urządzenia.
-
Coraz popularniejszym problemem jest szkodliwa aktywność pochodząca od wewnątrz firmy.
-
Utrata poufnych danych to strata nie tylko finansowa.
-
Wymogi w zakresie zgodności z przepisami muszą być całkowicie spełnione.
-
Ataki na centra danych mogą spowodować olbrzymie szkody.
Aby dowiedzieć się, w jaki sposób prawdziwe cyberbezpieczeństwo może wspomóc strategię ochrony w Twojej firmie, skontaktuj się z naszymi ekspertami.