Podstawowe informacje

Bazując na swojej szerokiej wiedzy na temat ewolucji krajobrazu zagrożeń oraz doświadczeniu w pracy z przedsiębiorstwami z sektora handlu detalicznego Kaspersky wprowadza na rynek rozwiązania zabezpieczające zaprojektowane w celu ochrony różnych etapów cyklu sprzedaży, nie tylko dla systemów POS i stacji roboczych, ale całej infrastruktury IT.


  • Zgodność z przepisami

    Spełnianie wymogów związanych z PCI DSS oraz przepisów prawa lokalnego w zakresie najnowszych technologii zabezpieczających, identyfikowanie i potwierdzanie incydentów bezpieczeństwa, ocena stopnia nasilenia oraz priorytetyzacja ochrony.

  • Ochrona

    Ochrona, która działa nawet na starszym sprzęcie czy systemach operacyjnych, często jeszcze obecnych na terminalach POS używanych w handlu detalicznym — mimo związanych z nimi ograniczeń.

  • Ciągłość działania

    Ograniczanie możliwości wystąpienia szkodliwej cyberaktywności oraz incydentów wynikających z błędu człowieka pomaga unikać kosztownego przestoju firmy oraz utrzymuje ciągłość jej działania.

Studia przypadków

Przykłady użycia produktów zabezpieczających firmy Kaspersky

  • 
		A.F. Blakemore
    A.F. Blakemore

    Posiadająca ponad 300 sklepów w całej Anglii i Walii, ponad tysiąc punktów sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii, a także działająca w branży barowej, hotelarskiej oraz rekreacyjnej w Wielkiej Brytanii firma A.F. Blakemore zdecydowała się usystematyzować swoje bezpieczeństwo i rozszerzyć kontrolę.

  • JJW Hotels & Resorts
    JJW Hotels & Resorts

    Firma JJW jest znana na całym świecie ze względu na wysoką jakość swoich hoteli i kurortów oraz doskonałą obsługę gości. Tu najważniejsza jest ochrona danych osobowych oraz kart kredytowych należących do gości, wrażliwych danych handlowych hotelu, jak również ciągłość działania firmy w celu zapewnienia możliwości obsługi klientów i wywołania na nich jak najlepszego wrażenia.

  • 
          Dogtas Mobilya
    Dogtas Mobilya

    Zatrudniający ponad 1 200 osób międzynarodowy sklep turecki Dogtas Mobilya został uznany najszybciej rozrastającą się i najbardziej uwielbianą firmą meblarską. Najważniejszym aspektem było zabezpieczenie dużej ilości wrażliwych danych firmowych, finansowych, produktowych i klientów, a także używanych na szeroką skalę urządzeń mobilnych.

Wykorzystywane technologie

  • Zabezpieczanie starszych i tańszych systemów

    Rozwiązanie powstało w celu skutecznego działania nawet na budżetowym sprzęcie.

    • Zaprojektowane tak, aby zapewniały niezawodną ochronę bez ryzyka przeciążenia systemów.
    • Wymagania zaczynają się od 256 MB pamięci RAM dla rodziny Windows XP.
    • Około 50 MB wolnej przestrzeni dla systemu na dysku twardym podczas działania w trybie odmowy domyślnej.
    • Antywirus jako opcjonalny moduł zapewniający dodatkową ochronę klasyczną tam, gdzie jest taka możliwość.

  • Ochrona każdego punktu końcowego

    Zabezpieczenia dla wszystkich stacji roboczych i urządzeń mobilnych, które mogą łączyć się z Twoją siecią, a także terminali POS, przed nawet najbardziej zaawansowanymi cyberzagrożeniami zaprojektowanymi w celu przedostania się do systemu, w tym:

    • ransomware,
    • szkodliwe wiadomości i załączniki pocztowe,
    • exploity wykorzystujące luki w popularnych aplikacjach,
    • cyberzagrożenia dla urządzeń mobilnych oraz przechowywanych na nich danych firmowych,
    • cyberoszustwa ukierunkowane na Ciebie lub Twoich klientów,
    • ataki sieciowe.

  • Rozwiązania zabezpieczające zaplecze oraz centra danych

    Rygorystyczna, kompleksowa ochrona infrastruktury dla sieci, serwerów i punktów końcowych pracujących jako zaplecze, oferująca widoczność, zarządzanie i orkiestrację na tym samym poziomie, w tym:

    • specjalne technologie utworzone z myślą o fizycznych i chmurowych centrach danych oraz urządzeniach do przechowywania danych,
    • szyfrowanie na poziome plików i folderów (FLE) oraz szyfrowanie całych dysków (FDE), które zabezpiecza poufne dane klientów oraz firmy,
    • ochrona przed atakami DDoS – ataki rozproszonej odmowy usługi próbują zakłócić ciągłość działania firmy poprzez nadmierne obciążenie stron.

24/7

Pomoc techniczna na najwyższym poziomie i profesjonalne usługi

Profesjonalna pomoc dostępna zawsze, kiedy jej potrzebujesz. Dostępna w ponad 200 krajach, 34 biurach na całym świecie, 24/7/365. Skorzystaj z naszych pakietów pomocy technicznej na najwyższym poziomie lub skontaktuj się z naszymi specjalistami, aby mieć pewność, że maksymalnie wykorzystujesz swoją ochronę od Kaspersky.

Zagrożenia

Cyberprzestępcy i oszuści próbują wykorzystać szybki rozwój handlu detalicznego, dlatego należy mieć świadomość zagrożeń w tym obszarze.

  • Ataki ukierunkowane mogą już być obecne w systemie.

  • Ataki z użyciem ransomware mogą zablokować krytyczne dane i urządzenia.

  • Coraz popularniejszym problemem jest szkodliwa aktywność pochodząca od wewnątrz firmy.

  • Utrata poufnych danych to strata nie tylko finansowa.

  • Wymogi w zakresie zgodności z przepisami muszą być całkowicie spełnione.

  • Ataki na centra danych mogą spowodować olbrzymie szkody.

Aby dowiedzieć się, w jaki sposób prawdziwe cyberbezpieczeństwo może wspomóc strategię ochrony w Twojej firmie, skontaktuj się z naszymi ekspertami.